comunicat de presa

Care este treaba cu comunicatele PR?

În ultimul timp, ai tot auzit vorbindu-se despre publicitatea și promovarea unei afaceri în mediul online. De știut, știi bine că internetul este viitorul, mai ales pentru că acesta are miliarde de accesări din lumea întreagă, însă te întrebi probabil cum ai putea proceda pentru că această promovare online să funcționeze, astfel încât să atragi câți mai mulți clienți pentru afacerea ta. Ei bine, îți spunem noi: secretul constă în comunicatele PR pe care milioanele de utilizatori de email le primesc pe adresa lor, comunicate de PR ce conțin informații despre tine și despre mica ta afacere aflată la început de drum.

Poate acum ești reticent, însă s-ar putea cândva să ai și tu nevoie de acest gen de promovare  și trebuie să știi cum funcționează lucrurile și la cine să apelezi exact, mai ales dacă intenționezi să-ți deschizi o mică afacere. Iar aici ne referim la orice tip de afacere, de la un magazin cu bomboane, până la servicii de masaj sau de email marketing.

Așadar nu abandona lecturarea acestui material și iată care este treaba cu respectivele comunicate de PR:

Cei care se ocupă de realizarea acestui gen de materiale coloborează cu persoane care se ocupă cu comercializarea diverselor produse (persoane care au o afacere mai mare sau mai mică) ca de exemplu: un magazin de jucării. Persoanele respective se află la început de drum și trebuie să-și promoveze afacerea în mediul online. Pentru că cititorule, trebuie să înțelegi, dacă nu te ocupi de promovarea online, practic nu exiști, iar afacerea ta este mai mult ca sigur sortită eșecului. Sună înfricoșător, dar ăsta e adevărul.

Astfel, deținătorul  magazinului de jucării, pe care l-am luat drept exemplu, cere pe baza unei colaborări să se scrie articolele despre produsele sale. Apar astfel ceea ce se numesc comunicate PR prin care respectivele articole care vorbesc despre magazinul de jucării sunt trimise pe adresele utilizatorilor de email.  Aceste comunicate PR sunt un fel de recenzii ale produselor magazinelor de jucării prin care se prezintă potențialilor clienți cât de bune sunt produsele de la magazinul de jucării, cum pot fi achiziționate, ce prețuri și oferte avantajoase au. Se vizează un public țintă, bineînțeles.

Tot ce trebuie să faci, dacă vrei și tu să fie scrise comunicate PR despre mica ta afacere, este să-ți creezi un site/ pagină web către care cei care scriu articole să poată să trimită link (linkul fiind inserat în text și putând fi accesat dacă se dă click pe cuvintele cheie), astfel încât cititorii să afle despre afacerea ta. Printre ei, cu siguranță, se vor regăsi persoane dornice să cumpere diverse produse și care te vor contacta imediat. Efectul este garantat.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *